Furniture Choice

Furniture Choice reviews

Good
Good: 8.7/10
1,015 customers have rated this store since 2006
Customer Certified
Furniture Choice
  • Address: Unit 22 Bankfield Business Park Huddersfield Road, Mirfield, Mirfield, WF14 9DD, UNITED KINGDOM

Furniture Choice ratings

Summary

  • Overall rating
    8.7 /10
  • Would shop here again
    8.6 /10
Shopping Cart Icon

Shopping experience

  • Ease of finding what you’re looking for
    8.9 /10
  • Product selection
    8.9 /10
  • Clarity of product information
    8.8 /10
  • Product availability
    9.3 /10
  • Prices relative to other online retailers
    8.9 /10
  • Design of site
    8.8 /10
  • Shipping charges
    9.0 /10
  • Variety of shipping options
    8.8 /10
  • Charges stated clearly
    9.1 /10
Truck Icon

After order has been received

  • Order tracking
    8.5 /10
  • On time delivery
    8.9 /10
  • Customer support
    8.6 /10
  • Product met expectation
    8.9 /10
Reviews

Customer reviews for Furniture Choice

  • 10/10 Review by: Digby

    I didn't appreciate the fact that the second my order details had gone through, I had to complete my survey because as yet I haven't even been able to check if my order details are correct!!! Doing the survey would be more appropriate later on.

    Shopping Cart Icon

    At the last minute, we had to make rearrangements regarding delivery of the mattress. Furniture Choice were more than happy to oblige and their customer service was really excellent. The only gripe is that it would be useful if the phones could be...

    Truck Icon
    Full review
  • 9/10 Review by: helpmecomehome

    This stage of my purchase was relatively simple, once the dining room table and chairs have arrived this will tell how good FC is.

    Shopping Cart Icon

    The furniture supplied was undamaged and was easy enough to put together if a little time consuming. Only time will tell if the goods are able to stand the test of time. Depending on how the items last will determine if any further purchases happen...

    Truck Icon
    Full review
  • 10/10 Review by: lizsmith2704

    great site, great products, great prices and free delivery. Thank you

    Shopping Cart Icon
    Full review
  • 9/10 Review by: Winnie

    Yet to have delivery - so far OK

    Shopping Cart Icon

    OK

    Truck Icon
    Full review
  • 10/10 Review by: Trakky

    Could not believe the price of delivery to Dundee.... £10.00 brilliant, have only just ordered but will definitely recommend to friends and family

    Shopping Cart Icon
    Full review
  • 9/10 Review by: Lisa

    Very pleased with the product, price and purchasing process. Just need to wait and see now if the delivery and product quality is just as good.

    Shopping Cart Icon
    Full review
  • 7/10 Review by: Verified customer

    Please if you just let me know at least 1 hour before delivery that you will deliver.

    Shopping Cart Icon
    Full review
  • 10/10 Review by: Verified customer

    Saturday delivery would be helpful, even at a premium price as my partner has had to have the day off to accept the delivery on a weekday

    Shopping Cart Icon
    Full review
  • 10/10 Review by: sweet pete

    very good value for money and staff were so nice and the item arrived on time.would definitely use this company again

    Truck Icon
    Full review
  • 1/10 Review by: Verified customer

    I was given no option for delivery although told there would be. You took my money without telling me when you would deliver. I was buying because the site said free next day delivery but when I placed the order this was not confirmed. Very unhappy.

    Shopping Cart Icon
    Furniture Choice
    Merchant response:
    Dear Jenny Many thanks for leaving this feedback for us. I am so sorry you appear dissatisfied with the delivery options when placing your order. Our website does indicate that the mattress you ordered is delivery for next day if you place your order before 12noon. This mattress is despatched automatically from the supplier on a next day service and this is the reason you were unable to select a delivery date for this product. In all these cases my team will always contact you to confirm your order and also confirm a delivery date, however you contacted us prior to this happening. I trust this explains the situation however if you do wish to discuss this matter further, please do not hesitate to contact me again. Kind Regards Gill Phillips Customer Service Manager Furniture Choice 0800 035 0070
    Full review
    Full review